Visual Merchandising


Visual Merchandising jest częścią identyfikacji wizualnej marki ale również narzędziem wielozadaniowym, do którego należą :

- atrakcyjna prezentacja produktu
- podniesienie efektywności sprzedaży
- współkreowanie wizerunku marki

Wiele znanych marek (m.in. Zara, H&M) odeszło od tradycyjnej obsługi klienta przez pracowników a postawiło na visual merchandising. To głównie on pełni tu rolę "sprzedawcy". Visual Merchandising zaczyna się już od witryny sklepowej i to ona często decyduje o tym czy klient wejdzie do sklepu. Dobry VM we wnętrzu również zachęca do zakupów kompleksowych oraz wzmacnia świadomość klienta o marce.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku oferuję:

- projektowanie witryn pojedynczych oraz do sieci sklepów
- wykonanie aranżacji witryny
- opracowywanie strategii VM
- konsultacje VM na poziomie koncepcji obiektu
- konsultacje i audyt VM dotyczące istniejącego obiektu
- szkolenia











Telefon

501381288